قرص جلوگیری خوبه عوارض نداره؟

۲ پاسخ

نه من استفاده میکنم خوب ممکنه روبدن هرکی شایدواکنشی نشون بده

نه سالها خوردم هیچ مشکلی نداشتم.
مامانمم همینطور مدام میخورد

سوال های مرتبط

مامان گلی🌸🩷 مامان گلی🌸🩷 ۲ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان رادین آقا مامان رادین آقا ۹ ماهگی