۸ پاسخ

هیچ روشی صددرصدی نیست خیلیا با قرص هم باردار شدن و خیلیا هم هستن ک قرص میخورن و دیگه جلوگیری نمیکنن بستگی ب بدن داره..من خیلی خیلی زود باردار میشم وقتی قرص میخوردم هم درکنارش جلوگیری طبیعی هم داشتم حالا ک کلا هیچ روشی غیر از طبیعی ندارم خدا بخیر کنه فقط😂

نه قرصاتو سر وقت بخور اصلایادت نره

من چند ساله میخورم راضیم

میگن قرصا بعضیاشون تاثیر نداره و دستکاری شدن
نمیدونم چقد درسته یا غلط
ولی حتما پیشگیری کن مخصوصا اگه واقعا بجه نمیخوای
چون احتمال بارداری هست
همیشه پیشگیری رو داشته باش
من الان باردارم و با بچه کوچیک بشدت سخته و درعذابم
تروخدا اشتباه نکن و سفت و سخت جلوگیری کن خیلی سخته یهو بفهمی حامله ای با بچه کوجیک و تو این اوضاع بد

نه عزیزم نمیخواددیگه البته اگه قرص هارو پوچ نکرده باشن که به جوانی جمعیت کمک کنن،من با اورژانسی باردارشدم،الانم که بازطبیعی دارم ادامه میدم خدابه خیرکنه

من ک درهرصورت میترسم

من آی یو دی دارم میترسم

ن دیگ

سوال های مرتبط

مامان ♥️رادوین♥️ مامان ♥️رادوین♥️ ۲ سالگی