دورسبلا و سیبل استفاده کردم همشون عوارض دارن،طبیعی جلوگیری کنی بهتره
من مارولین میخوردم خوب بود اینبار تو دارخونه ها اصلا نبود دروسبلین گرفتم ظاهرا که خوبه
آری فازیک
همه شون عوارض خودشونو داره عزیزم
جلوگیری طبیعی داشته باش
من ۱۴ سال پیش
تری فازیک بمدت یکی دو سال خوردم
برای من هیچ عارضه ای نداشت و خیلی خوب بود قیمتش هم از ال دی بالاتر بود
الان نمیدونم تو بازار هست یا نه
تمامممم شون عوارض دارن
خدافظ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.