۶ پاسخ

سوال منم هست؟!

بستگی داره چسبندگی در چه حد باشه

والا من سزارین سوم هستم رفتم پرونده تشکیل بدم اونم میگه سزارین سوم رو هردکتری قبول نمیکنه

منم دکترم گفت انجام بدم سونو چسبندگی یکشنبه گفتم خواهر شوهرم نوبت بگیره شما دکترتون کیه

سزارین چندمی

طبیعی زایمان نمیکنه سزارینه زایمانش و دکتر چسبندگی رو باز میکنه بعد زایمان مبلغ جدا میگره

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی