۸ پاسخ

من قند و فشار دارم
ب درخواست خودم سزارین میشم
ولی ۳۶ هفته و ۴ روز

آره میکنن

نه خواهر شوهرم ۲نوع انسولین میزد ولی طبیعی بود

خواهرم من چاق یود دیابت هم گرفته بود سر سزارین بیهموش نکردن با بی حسی انجام دادن

نه نمیکنن.مگر بالا چهار چهارکیلو نیم باشه

خانوما دکترم وقت امروز زده براازمایش گلوکز نتونستم برم عیب نداره فردا برم

نه 😐😐

لزوما فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری