۶ پاسخ

ن بدون نظر پزشک نخور

نخوری بهتره چون ممکنه بگیری
دوستم سرخود خورد و گرفت بعد بارداری هم برطرف نشد
انترامیل باز قندش کمتره

چقد تاثیر میزاره مگه تو وزن بچه

منمه میخورم خودم
ضرری نداره فقط خود ادمم چاق میکنه و اینک مراقب قند باش
من قندمو چک میکنم همیشه

اره عزیزم اگر مشکلی دیگه نداشتع باشی

من که دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی