برای درمان اسهالی چی خوبه

۶ پاسخ

شربت لوپرامید به پسرم داده دکترش هر۸ساعت ۳ سیسی

بجز اسهال چه علائم دیگه ای داره؟

چوب شور، کته ماست، موز
پودر کیدی لاکت یا پدی لاکت (به متصدی بگو برای اسهال میخوای)هم از داروخانه بگیر با دو سه قاشق ماست قاطی کن بده بخوره.

پودر کیدی لاکت زینک

زینک
کته ماست
موز
کیدی لاکت

شربت زينك
اب هويج
اب سيب

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان غنچه خانم🪷🦦 مامان غنچه خانم🪷🦦 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ سالگی
مامان سپهر مامان سپهر ۲ سالگی