کنسرو نخود فرنگی اشکال ندارد بریزم تو غذای هامین؟

۳ پاسخ

ندی بهتره ولی بیسکوییت و سرلاکو همه اینا نگهدارنده داره

خودت بخر بپز دیگه

نگه دارنده داره نریز

سوال های مرتبط