۴ پاسخ

عزیزم برای شما نقص لوله عصبی زده بود چیکار کردید

نه نگفت خود دکتر اکو رو نوشت رفتم پیش فوق تخصص قلب کودکان قلب بچه چک کرد گفتش ک دوتا رگ هاش باریکن ولی خفیف باید بعد از تولدش ازش اکوی قلب بگیری

منم برام اکو قلب جنین نوشت رفتم انجام دادم گو دو تا رگ های قلبش باریکن البته خیلی خفیف بد تولد باید اکو قلب بگیری ازش

انگار الهی شکر همه چی خوب هست فقط برات اکو قلب انگار آخرش نوشته که اکثرا مینویسن زیاد چیز جدیدی نیس

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان شاهوین💙 مامان شاهوین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری