۶ پاسخ

فرنیش

آب قلم هم گاهی وقتا در حد دو قاشق چایخوری میدم
بدون نمک
یا تو فرمایش قاطی میکنم

پوره میوه و سبزیجات
اوایل در حد یه قاشق چایخوری خیلی رقیق شده با شیر
بعدها کم کم دو تا سه قاشق چایخوری یخورده غلیظ تر
مثلاً من دیشب سیب‌زمینی رو پوست کندم خورد کردم با یه کوچولو آب پختم له کردم با فرنی قاطیش کردم قبل خواب در حد دو قاشق چایخوری بهش دادم بعد صدو بیست تا هم شیر خورد خوابید تا شیش صبح

هویج کدو سیب زمینی گلابی جو‌دوسر پرک آووکادو سیبنخودفرنگی

هویج کدو حلوایی بروکلی کدو

پوره سیب و موز هم میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۹ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۰ ماهگی
مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی