۸ پاسخ

از اول 4 پوره میوه و سرلاک گندم

از اول 6ماهگی
اول فرنی و حریره بادام
بعد پوره میوه ها مثل سیب و موز و هویج و کدو حلوایی

از چهار ماه و نیم
با فرنی برنج
و پوره هویج و سیب زمینی شروع کردم
همینا دارم میدم بهش
به سیب و حریره بادوم حساسیت نشون داد نمیدم تا یکی دو ماه

من از ۵شروع کردم با لعاب برنج و شیره ی بادوم.(بادوم و میخیسونم رنده زیر میکنم اون ابشو میدم بخوره)انشالا ۶ک تموم شد فرنی و سوپ شروع کنم

۶ ماهگی

از دو روز پیش
اخر ۴ ماهگی
با فرنی و حریره و شیر بادوم

از پنج ماهگی حریره بادام دادم

از۶ماهگی بافرنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی