۲ پاسخ

سلام پسرمنم ۴ماهس اما هنوز نمیتونه بشینه علاقمند ب خوردن هم هست نمیدونم میتونم از این ماه با فرنی شروع کنم یا زوده؟؟

پنج ماه و بیست روز
فرنی ارد برنج

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی