خانما من زایمان کردممممم😁

۲۰ پاسخ

بسلامتی عزیزم
راحت شدی از استرس بارداری
واسه ماهم دعاکن به خیر و خوشی بگذره

مبارک باشه دعا منم کن این ماههای اخر بیشتر استرس گرفتم

به سلامتی قشنگم خوش قدم باشه اسمشو چی گذاشتی 😍😍

ایییی مبارکاااا باشه😍😍♥️

وای خوش به حالت به سلامتی

من بچم خیلی ضعیف همش ۲کیلو دکترم گف ک خون توبدنش جریان نداره و بند نافش ۳دوردورگردنش پیچیده بود گف سریع برم واسه زایمان بااینکه بیمارستلن گف باید طبیعی زایمان کنم ولی بچم قلبش وایساد دیگ سزارین شدم

مبارکه

مبارک باشه😍

مبارک باشه عزیزم

به سلامتی ان شاءالله

مبارک باشه قدمش خیر وپر برکت

ب امید خدا مبارک باشه
ان شا الله حال خودت و نینی خوب باشه و بسلامتی مرخص بشین

مبارکه

بسلامتییییی مبارک باشه عزیزمم

مبارک🥰 باشه

بسلامتی عزیزم مبارک باشه 😍

به سلامتی عزیزم طبیعی یا سزارین

بسلامتی عزیزم ♥️عاقبت به خیر باشه .طبیعی بودی؟

بسلامتی ، سزارین؟

مبارک باشه عزیزم ❤️
سزارین بودی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی