مباااارکه
مبارکه عزیزم چشمت روشن منم ۴ روز دیگه وقت زایمانمه🥺
مبارک باشه عزیزم قدمش پر از خیر وبرکت❤
من تجربه هردو رودارم ..طبیعی خیلی بده فقط سزارین 👌
مبارک عزیززززم
واسه من از ساعت ۹ صبح الا صبح روز بعد بود 🥲
😂😂دیشب دل منوسوزوندی درد کشیدی 😜
حمدالله عله سلامه عمری حالتکم زینه؟؟؟🥹
خدارو شکر 😍😍پاقدم نی نی کوچولو مبارکه 😍😍
مبارک باشه عزیزم انشالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون ❤️🥺
بالاخره سختی و درد خودشو داره
بسلامتی قدمش مبارک باشه
برا همین میگیم برید سزارین😂
مبارکه بسلامتی
منکه سزارین بودم انقد راحت بود که دلم تنگ شده واسه اون روزا
بسلامتی مبارک باشه قدمای کوچولوت❤️💙
مبارکه عزیزم خدا کمکت کنه گلم
به سلامتی عزیزم
بسلامتی پا قدمش پر از خیر و برکت 😘. اره پ چی فک کردی آسونه من سر بچه اولم از ساعت ۷صبح تا۱ونیم ظهر درد کشیدم تا زایمان کردم
سلام عزیزم.مبارکت باشه.قدمش پرازخیروبرکت..از گاز بی دردی و اینجور چیزا استفاده کردی یان؟اپیدورال چی؟ماما داشتی یان؟ک اینقد برات سخت بوده
تبریک میگم عزیزم
طبیعی خیلییییییی سخته خداقوت
بسلامتی .مامان شدنت مبارک عزیزم. حالت بهتر شد از تجربیاتت بگو گلم
نی نی چندم؟
به سلامتی عزیزم.طبیعی بودی؟عیب نداره عوضش نی نی رو بغل کردی ارزش داره😍😍
سلام عزیز قدمش پر از خیر و برکت و مبارکی 🌹
طبیعی بودی ؟
عزیزم بسلامتی.طبیعی؟
تموم شد خداروشکر دیگه بهش فکر نکن
طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.