کسی بوده اکو قلب جنین بده؟
مال چیه؟

۱۵ پاسخ

بله من دادم

اره من چون خودم فشار خون و تیروئید و هپاتیت خود ایمنی داشتم برای اینکه مطمئن بشن دارو ها روی بچه اثر نذاشته اکو دادم که جوابش خوب بود

منم واسه ایلیا رفتم، بطن و دهلیز و رگ های اصلی چک میکنه، اگه حفره داشته باشه میگه
همه انجام میدن

برای منم ۱۸ هفته نوشته هفته دیگه باید برم بعد از انومالی

اره خواهرم داد مال قلب بچه

اره من دادم اصلا چیز خاصی نیست دکترم دید منو شوهرم خیلی وسواسوییم گفت اکو بده

من انجام دادم ریسکم نداشتم ولی جزو چکامهای روتین جنینه

من دوشب پیش‌ انجام دادم چون خودمم مشکل قلبی دارم گفتن انجام بده

بله من
برای چک کردن سلامتی جنین
تو انومالی یه لک بود رو قلب کوچولوم که خداروشکر جای نگرانی نداشت

من انامولیم ک خوبه ولی دکترم نوشته اونروز بهم گفت مال قندم یکم بالاس

من سربچم کیست بود احتمال سندروم دادن گفتن یا سلفری بده یا امنیو شوهرم قبول نکرد گفت حداقل اکو بده

بله من دادم

من دادم

مگه ریسک داشتین؟

برای سلامت قلب جنین

سوال های مرتبط

مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری