۳ پاسخ

من شبا شیر میدم بعضی وقتا که بیداره اروغشو میگیرم میزارم سر جاش میخابه
ولی بعضی وقتاهم وقتی شیر میدم بهش میخابه به پهلو میزارم میخابه بالاهم نمیاره

ب پهلو بزارش چیزی نمیشع بالا هم اورد از گوشه لبش میریزه

چنددقیقه نگهش دار رو شونت یا هرمدلی که اروغ میگیری
بعد به پهلو بخوابونش حتما

سوال های مرتبط