خانوما کاکاو بده تو این دوران

۵ پاسخ

زیادش خوب نیست چون کافئین داره
مثلا هات چاکلت نخور

بنظر من ک همه چیز باید خورد ولی پر خوری نشه.دل همون قلبه،چرا بد باشه.جگر ک همون کبدِ،بدِ

یا شکولات کاکائویی مشکلی ندارع

سلام نه عزیزم

دم کنی بخوری آره ولی در کم تو شیر نه

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری