خانوما کله پاچه طوریه تو این دوران بخوریم؟

۶ پاسخ

وای منم ببار تو هفته پایین تر خوردم گلاب به روت اصن بهم نساخت کل روز بالا آوردم خیلی بد بود تازه کم هم خوردم

ن بخور

خدا کمک کرد بخیر گذشت

منم خوردم از چربیاش نخور اتفاقا خوبه قوت داره

نخور عزیزم اتفاقا من هفته پیش خوردم اصلا نتونستم جلو خودمو بگیرم بعدش تا دوروز ریخته بود به کمرم

من خوردم ولی کم
چیزی نشده

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی