شیاف پروژسترون عوارضم داره؟

۹ پاسخ

اگ عوارض داشته باشه بایدمن داغون باشه بدنم ۸ماهه ک استفاده میکنم

ولی برای من اصلا عوارضی نداشت خدارا شکر تاالان

میگن زایمان طبیعی رو یکم سخت میکنه

واسه من حساسیت شدید سینه.بدخلقی و عصبانیت و پرمویی آورده خسته شدم از روز اول بارداری استفاده می کنم گفته تا ۳۶ هفته باید استفاده کنی

منم از قبل انتقالم دارم استفاده میکنم شبی ۱ عدد شیاف پرژسترون ۴۰۰

اره منو به شددددت عصبی میکرد و البته خسته. ک‌توی عوارض احتمالیشم‌همینارو‌نوشته

برا من داشت پوستم کهیر میزد💔

یکی میگفت پر مویی میاره
منم از قبل انتقال دارم استفاده میکنم و مردی شدم برای خودم
حالا نمیدونم برای شیافه یا کلا طبیعت بارداری اینه🫠

من ک کلا حساسیت داشتم بش امپول میزنم😂

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۹ ماهگی
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد