بچه ها آمپول ریه عوارضم داره؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من که زدم شیش تا بود تو دو روز خدا شکر هیچ عوارضی نداشت برام اذیتم نشدم

چرا خیلی داره ولی من خودم میزنم

ن عوارض که ندارع ولی باید همش قندت چک شه و دو روز اول حرکات جنین کمتر میشه ولی بعد دو روز مثل قبل

وایی سوال منم هست جفتم سر راهی دکتر گفت بزن هیچ مشکلی پیش نمیاد حتی راجب حرکات بچه سوال کردم گفت نه مشکلی نداره اما با یک ماما ک مشورت کردم گفت نزن باعث میشه قند بگیری و خیلی باید مراقب حرکات بچه باشی الانم زوده بخواهی بزنی

یکمم حرکات بچه کند میشه میگن لطفا بازم از دکترت بپرس یا کسای آگاه تر

فقط قند باید چک بشع بالا نره من اينجوری شنیدم

نه....

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلیم 🤰🏻🤍 مامان تو دلیم 🤰🏻🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری