من که زدم شیش تا بود تو دو روز خدا شکر هیچ عوارضی نداشت برام اذیتم نشدم
چرا خیلی داره ولی من خودم میزنم
ن عوارض که ندارع ولی باید همش قندت چک شه و دو روز اول حرکات جنین کمتر میشه ولی بعد دو روز مثل قبل
وایی سوال منم هست جفتم سر راهی دکتر گفت بزن هیچ مشکلی پیش نمیاد حتی راجب حرکات بچه سوال کردم گفت نه مشکلی نداره اما با یک ماما ک مشورت کردم گفت نزن باعث میشه قند بگیری و خیلی باید مراقب حرکات بچه باشی الانم زوده بخواهی بزنی
یکمم حرکات بچه کند میشه میگن لطفا بازم از دکترت بپرس یا کسای آگاه تر
فقط قند باید چک بشع بالا نره من اينجوری شنیدم
نه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.