قطع یهویی شیاف پروژسترون برا جنین ظرر داره
؟؟؟

۹ پاسخ

برای جنین نه امکان لکه بینی. کم کم باید قطع کنی مثل دو روز یه روز درمیون کن بعد دو روز همینجور ثطع کک

ضرر برا بچه رو نمیدونم ولی شیاف رو کم کم قطع کن

من دکترم گفت تا اخر بزار

الان دگ جنین نیست ی بچه کاملع ضرری نداره اگ‌میخای طبیعی زایمان کنی همین هفتهاقطع کنی بهترع

البته دکتر هر موقع بگه همون موقع باید قطع بشه

منم موندم چیکارکنم فعلا سه شبی یکی استفاده میکنم.

نه من ۳۷ هفته تموم شد دکتر گفت قطعش کردم

تو هفته های بالا مشکلی نداره
بهتره ک هرچن شب یه بار استفاده کنی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد احسان مامان محمد احسان ۹ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی