سلام،کسی میدونه اپیلاسیون توی هفته ۱۶ به بعد مجازه یا نه

۳ پاسخ

منم اطلاع کاملی ندارم و لی میگفتن ماه های اخر انجام نده چون دردش باعث زایمان زود رس میشه.... اگه خیلی درد داشتی بنظرم بیخیال شو

بخاطر فشار و دردی ک داره میگن بهتره استفاده نشه . کلا امن ترین راه برای شیو ژیلته

سلام من اپلاسیون انجام دادم تو هر دوتا بارداریم مشکلی هم پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏻🩵 مامان جوجو👶🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد