۷ پاسخ

عزیزم مخمل زیاد خوب نیست عرق می‌کنه سعی کن جنس پنبه بخری واسه نوزاد

اره مفته از کجا گرفتی
من گرفتم ۸۵۰

من البته جنس خوب گرفتم از جنس شما خبری ندارم!

مفته واقعا
من ۱ و خورده ای گرفتم

من ۵۵۰گرفتم

جنسش اگه خوب باشه اره شاید جنسش خوب نباشه
آغوشی سویسی زیر ۱ تومن ندیدم از کجا میخای بگیری پیجشو بده ببینم لطفاا عزیزم

اره مفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان امیر مامان امیر هفته سی‌ام بارداری