۷ پاسخ

من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت سه تا شش ماه رو پاییزی بگیر شش تا ۹ ماه رو کاملا گرم و زمستونی ولی برای تو خونه کلا باید نخی داشته باشه دیگه

بنظر من اصلا دلیل نداره بچه به اون کوچکیو بغل کنن من باشم بچم میذارم تو کریر میبرم سلام میدم بعدشم میبرم تو اتاقش میخابونمش اگر قرار باشه هرکی آمد بچه بچلونه که نمیشه

منم شهریورم میگم تو لباس هاشو تا چه سایزی خنک گرفتی و چه سایزی گرم من نمیدونم چجوری بگیرم اخه بعدش هوا رو به سردیه

من گرفتم واسه اینکه میان دیدن بچه یا بچه رو بغل کسی میدم خیالم راحت باشه از زیر بغلش بچه رو‌نمیکشن بدنش درد بگیره یه وقت.
به نظرم خیلی چیز خوبیه.

اره واسه ماهای اول خیلی واجبه چون بچه کوچیکه بغل کردنش سخته

آغوشی برای دو سه ماه اول بچه که اذیت نشه تو بغل خوبه ربطی به ماه نداره

سوئیسی واسه بغل کردن ماه های اول خوبه
اگه کسی خواست بغلش کنه نگران نیستی که بدنشو فشار بده یا بالا پایین بگیره

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری