۴ پاسخ

طبیعیه

نگران نباش منم چند روز همینطور بودم
میگن چون داره رحم جا باز میکنه اینطوری میشیم
من دکترم گفت اگه خیلی اذیت میشی شیاف پروژسترون استفاده کن

اره طبیعیه.. تو حدود 24هفته هم درد میکشه تو پهلو اونم طبیعیه

آزه داشتم رفتم دکتر گفت عفونت ادراری البته سوزش ادرارم داشتم

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌ونهم بارداری