۵ پاسخ

طبیعیه ولی نباید طولانی باشه اگه بود برو دکتر

انقباضه ،برو بیمارستان حتما یکی دوبار در روز اگ باشه اشکال نداره ولی بیشتر نه

منم امروز همینم

منم همینم نمیدونم چ‌کنم ،

برو‌ بیمارستان عریزم نوار میگیرن اکه دیدی ادامه داره برو شاید انقباظه استراحتم بکن

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۸ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد