۵ پاسخ

۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی آب طوری نیس و از ۱۲ شب ب بعد نخوری بهتره

آب اشکال نداره
حداقل ۸ ساعت چیزی نخور

آب میشه
من ساعت ده شب دیگه چیزی نخوردم تا فردا ساعت ۱۰ آزمایش دادم

۸ ساعت ناشتا باید بود اب اشکال نداره

من ۱۰ ساعت ناشتا بودم ولی فکر کنم کمترم میشه من دیگه اخراش فشارم افتاده بود

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری