۱۲ پاسخ

مرسی عزیزااان
😍😘

8 ساعت بابد ناشتا باشی

از ۹ و نیم ده نخور . فقط اب تا ۱۲ شب

من از ۱۰چیزی نخوردم

من دقیق ده ساعت ناشتا بودم

۸ساعت ناشتا کافیه

از ساعت ۹ شب ناشتا باش صبح هم ۷ برو ، شب قبل هم سیب زمینی و کاکارونی نخور

من از ساعت ۱۰ چیزی نخوردم فرداش ساعت۷ ازمایش دادم
باید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی

ببین ساعت ۶ بیدار شو ک ۸ دقیق اولین ازمایشتو بگیرن چون ب من گفتن باید دوساعت از بیدار شدنت بگذره اونجا الکی منتظر موندم… ساعت۱۰ ب بعد چیزی نخور اما تا صبح اب میتونی بخوری

۱۰ الی ۱۲ ساعت نباید چیزی بخوری

ده الی دوازده ساعت

باید 8 تا 10 ساعت ناشتا باشی

سوال های مرتبط