مرسی عزیزااان
😍😘
8 ساعت بابد ناشتا باشی
از ۹ و نیم ده نخور . فقط اب تا ۱۲ شب
من از ۱۰چیزی نخوردم
من دقیق ده ساعت ناشتا بودم
۸ساعت ناشتا کافیه
از ساعت ۹ شب ناشتا باش صبح هم ۷ برو ، شب قبل هم سیب زمینی و کاکارونی نخور
من از ساعت ۱۰ چیزی نخوردم فرداش ساعت۷ ازمایش دادم
باید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی
ببین ساعت ۶ بیدار شو ک ۸ دقیق اولین ازمایشتو بگیرن چون ب من گفتن باید دوساعت از بیدار شدنت بگذره اونجا الکی منتظر موندم… ساعت۱۰ ب بعد چیزی نخور اما تا صبح اب میتونی بخوری
۱۰ الی ۱۲ ساعت نباید چیزی بخوری
ده الی دوازده ساعت
باید 8 تا 10 ساعت ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.