۶ پاسخ

نیهان اسم دختر نیست؟
یکی از آشناها دو قلوی پسرشو گذاشته نیهان و ویهان

من چرا فکر میکنم پسرونه س

منم کلی عوض کردم تا حالا 😂
فک کن هنوز معلومم نبود دختره از اول فقط اسمای دخترونه صداش میکردیم
از ۵ هفته یه ۱۰ تا اسم عوض کرده😁
الان فعلا شده دلسا

اتفاقا من دوست دارم این اسمو خیلی

منم خوشم میاد
ولی چون هم اسم پسر هم دختره
دودل بودم😕

خیلی قشنگه منم بین نیهان و نیل ماه مونده بودم

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان آنیکا مامان آنیکا ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری