۴ پاسخ

من دوسیسی میدم موقع درد

من نصف قطره چکون فقط شب ها میدم...

یک سیسی

من از دوماهگی دو و نیم سی سی میدادم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی
مامان آوا .کوروش ♥️ مامان آوا .کوروش ♥️ ۹ ماهگی