خانما سنو قلب نی نی دردش بقلبم تازه تشکیل شده

تصویر
۹ پاسخ

چند هفته رفتی گلم
مبارکه❤️

الهی بسلامتی گلم بلغش کنی سنو واژینال یا شکمی انجام دادی

عزیزم همسرتون ضعیف بود دارو مصرف کرد؟

قلبش تشکیل شده؟؟

و منی ک گفت تشکیل نشده و باید سقط کنم🥲🥲

بسلامتی عزیزدلم❤️
انشاالله که سالم به دنیا بیاد✨

منم ۶ هفته ۳ روزم هس هفته ی دیگه پنجشنبه میرم وقتی سنوی تشکیل قلب میبینم چقدر امید وارم خوشحال میشم

چند هفته ای

خداروشکر عزیزم ان‌شالله سالم دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی