خانما عزیز میشه همگی بگید اسم سلین قشنگه?

۱۴ پاسخ

من اگر دختر میشد میذاشتم سلین یا سلینا

معنیش چیه؟

قشنگه

همسر منم میگه بزاریم سلین من میگم ب ماهلین نزدیک نیس قشنگه بنظرم

آره عزیزم قشنگه

اره خیلی یک اسم‌ترکی هم هسته فکر کنم

آره قشنگه

من میزارم سلنا

آره خیلی قشنگیه💜💙

آره منم میخام بزارم سلین اینم استند اسمش

تصویر

اره خیلی قشنگه

سلام توی سلیقه ی من نیست🤗

خیلی منم دوست داشتم بزارم ولی تو فک فامیل هست

بله قشنگه

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی