۴ پاسخ

خوشنام باشه گلم
منم روی ویانا.دلارا موندیم
همیش دعواست 😂😂
من میگم ویانا اون میگه دلارا ببینیم کی برنده میشه

اره عزبزم قشنگه

بله خیلی قشنگه

بلههه نامدار باشه😍

سوال های مرتبط