۵ پاسخ

اذیت نیستی؟
من ۲۸هفتم دوقلو دارم و خیلی اذیتم با اینکه شکم زیادی هم ندارم
خوشبحالت ب هفته ۳۲رسیدی انشاالله زودتر قسمت من

وای من انقدر دوس دارم بچه ی بعدیم دوقلو باشه خیلی خوبه راحت میشی

برا من قلقلی اومده جلو براشما تو پهلوعه؟

ای جانم 😍😍😍

ن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس❤️🫀 مامان دلاریس❤️🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی