۵ پاسخ

من بچم بریچه، ولی اُریبه، پاهاش تو پهلوی چپمه، بعد به پهلوی چپم باید بخوابم هی ضربه میزنه مخصوصا شبا موقع خواب😂😂 انگار داره به تخت ضربه میزنه وروجک

اره منم اینطوریم

پسر من ک‌کلا ت پهلو منه قشنگ ب استخون زیر پهلو میزنه حسش میکنم 🥴😅

😂 همشون همینن من دستمو میذارم زیر پهلوم قشنگ برجستگیتشو حس میکنم

منم اینجوریم همش باید سمت چپ بخوابم انگار توی پهلوی راستم خوابه

سوال های مرتبط