سلام مامانا
شیر خشک نان یا آپتامیل و... چرا؟

۵ پاسخ

اسم دخترت شیعه اس

وای تو‌کجا بودی دخترررر تازه تاپینکاتو میبینم🥺🥺
خوبییی آلاجون خوبه؟

من آپتامیل میدم راضیم. البته ۹۰ درصد شیر خودم میدم

شیرخودت هم میدی

من نان میدم راضی نیستم میخام واسه ۶ماهه دوم عوض کنم

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی