سلام مامانا
جای بخیه طبیعی تا کی دردش عادیه

۲ پاسخ

طبیعی یا سزارین ؟

بخیه خوردی دردش زیاد بود

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی