۷ پاسخ

یه سوال چرا 16هفته رفتی سونو؟مگه انومالی ۱۸هفته نیس

اره خیلی خوبه، من 17هفته 150 گرم بود

اره عزیزم خیلی خوبه

بله خیلی خوبه من ۱۷ هفته اونقد بود

آرهههه

عالیه ماشالا

بله گل

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی