۶ پاسخ

چیزی نیست واسه من بیداریش زیاده

مادرهای گل من شیر خودم کم و پسرم رفلاکس داره دکتر شیر آلترا نوشت اما اصلا نمی خوره این ماه هم وزن نگرفته بود راهکاری دارید به من بگید خیلی ناراحتم

دختر من ک از هشت خابید تا دوشب بیدار شد شیر خورد نق زد باز خابید

دیشب مهمون داشتم دخترمو ساعت ۳ شیر دادم خواب تا ۷

اره عزیزم

همش خوابه😂

سوال های مرتبط

مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی