اوج وزن گیری بچه از چه هفته ای هست؟

۱۰ پاسخ

میگن ماه نهم اوج وزن گیری

من تازه رفتم ۳۲ یکشنبه سونو دارم

۳۲به بعد

از 33

۳۲ب بعد

۳۲ب بعد

هرچی به اخر بره بیشتر وزن میگیرن عزیز
بخصوص تو ماه نه

از۳۲هفته

۳۳ اینا بهب عد

32 ب بعد

سوال های مرتبط

مامان شاهانم♥️🧿 مامان شاهانم♥️🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی