۷ پاسخ

از اول7ماهگی وزن میگیره،اگر قند نداری بستنی،تخم مرغ و ماهی و خیلی خوبن

۳۴به بعد
حلیم. کباب. حبوبات. مغزیجات. آبگوشت. سیب زمینی.

ماه اخر بییشترین وزنگیری رو داره بچه

ماه آخر

بادام ، کلا مغزیجات عالیه تخم مرغ

۳۴ هفته ب بعد
حبوبات و مغزیجات و حلیم

۳۴ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهانم♥️🧿 مامان شاهانم♥️🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی