ببین من آخرای بارداری اولم دلستر و بستنی زیاد خوردم ولی خب بچم ۴۱ هفته به دنیا اومد ۴ کیلو بود منظورم اینه اگه میخوای طبیعی زایمان کنی بچه هر بیشتر بمونه بیشتر وزن میگیره برای سه زارینم قند نداشته باشی بستنی و معجون و دلستر خیلی خوبه
بمن تو مطب جندتا خانم باردار گفتن ماه های اخر فقط دلسترو شیرخرمابخورم حسابی وزن میگیره میگفت بچم ۴ کیلو بدنیا اومد
آره
بادام بخور
تخم مرغ آبپز بخور
گوشت و مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.