۳ پاسخ

ببین من آخرای بارداری اولم دلستر و بستنی زیاد خوردم ولی خب بچم ۴۱ هفته به دنیا اومد ۴ کیلو بود منظورم اینه اگه میخوای طبیعی زایمان کنی بچه هر بیشتر بمونه بیشتر وزن میگیره برای سه زارینم قند نداشته باشی بستنی و معجون و دلستر خیلی خوبه

بمن تو مطب جندتا خانم باردار گفتن ماه های اخر فقط دلسترو شیرخرمابخورم حسابی وزن میگیره میگفت بچم ۴ کیلو بدنیا اومد

آره
بادام بخور
تخم مرغ آب‌پز بخور
گوشت و مرغ

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری