خانوما نسکافه بده بخورم الان؟

۵ پاسخ

من شنیدم باعث بی‌خوابی نوزاد میشه. اگه شیر خودتو میدی

ن واسه چی بد باشه،۹ ماه نخوردیم بسه دگ

من خوردم تاثیری نداشت

ن بخور

نه چه بدی
شیر خودت میدی؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی