خانما نسکافه بده بخورم

۲ پاسخ

نه منم خوردم مشکلی نداره شیر خودمم میدم پسرم
فقط زیاد نباید بخوری چون ممکنه کافئینش باعث بی‌خابی یا بی‌قراری بچت بشه روزی ی دونه کافیه

نه چرا بد

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۷ ماهگی
مامان ائلمان🫀👶🏻 مامان ائلمان🫀👶🏻 ۳ ماهگی
مامان علی ❤️ مامان علی ❤️ ۶ ماهگی
مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی