سلام خانما نسکافه خوبه بخورم

۲ پاسخ

خوبه
ولی اگه شیر خودتو میدی ممکنه روی بچه تاثیر بذاره مثلا کم خواب شه

اره عالیه بخور واسه درد خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان 💙آریا💙 مامان 💙آریا💙 ۱۱ ماهگی