خانما اولین روز سز چقدر نسکافه بخورم؟

۹ پاسخ

من هرچقدر نخوردم میخام جبران کنم

من خیلی کم میخورم میرزم تو فنجون قهوه خوری خیلی کم میرزم و درست میکنم سر دردم بهتر میشه البته من زایمان طبیعی بودم

من شنیدم میگن ضرر داره

هر چی بیشتر بخوری سر دردت کمتر

من چون تو بارداریم خیلی دلم میخواست و بخاطر کافئینش نخوردم ب محض اینکه تونستم چیزی بخورم هی نسکافه خوردم😂نمی‌دونم چنتا

من دو لیوان خوردم

من اصلا نخوردم
بهم‌گفتن رو شیر اثر میزاره بچه بی خواب میشه

بخور روز اول اشکال نداره هر چنتا خوردی قهوه بخور یکی نسکافه هم بخور

من سه چهار لیوان خوردم😅

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان سیلین مامان سیلین هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی