من هرچقدر نخوردم میخام جبران کنم
من خیلی کم میخورم میرزم تو فنجون قهوه خوری خیلی کم میرزم و درست میکنم سر دردم بهتر میشه البته من زایمان طبیعی بودم
من شنیدم میگن ضرر داره
هر چی بیشتر بخوری سر دردت کمتر
من چون تو بارداریم خیلی دلم میخواست و بخاطر کافئینش نخوردم ب محض اینکه تونستم چیزی بخورم هی نسکافه خوردم😂نمیدونم چنتا
من دو لیوان خوردم
من اصلا نخوردم
بهمگفتن رو شیر اثر میزاره بچه بی خواب میشه
بخور روز اول اشکال نداره هر چنتا خوردی قهوه بخور یکی نسکافه هم بخور
من سه چهار لیوان خوردم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.