خانما نسکافه بده بخورم؟؟؟

۹ پاسخ

اگه شیر میدی خیلی نخور چون رو شیرت تاثیر میزاره بی خوابی میده به بچه

من سزارین شدم یه عالمه کاپوچینو خوردم
هیچ ربطی هم ب بچم نداشت اونم راحت خابید والا نوزاد از راه رسیده همش میخوابه کاری ب کاپوچینو نداره

نه عالیه بخور

هم بی حسی زودتر از کمرت میره بیرون هم بی هوشی سردرد هم نمیشی

نه خوبه بخور اگه سزارین شدی عالیه

حتا تو بارداریم خوردم درحدش بد نیست

نه عزیزم

نه بخور

نه عالیه برای کسی که سزارین شده

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۷ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی