۹ پاسخ

برا من از 12هفته گی میاد

نه والا من از ۱-۲ ماه پیش میومد

پس چرا واسه من نمیاد نکنه شیر ندارم😔 سر بچه اولم شیر نداشتم مجبور شدم شیر خشک بدم

برا منم میاد روزانه چندتا قطره کوچولو

نه عزیزم

من توی هفته های ٢٠ تقریبا اونطوری شدم فشار بدم حالت آبکی میاد تا الان همون‌طوری مونده
اما دستکاری نباید کنین اصلا

یه روزای اونطور میشه نگران نباش

برامنم میاد خوبه بنظرم

نه دیگه من نگرانم چرا شیر ندارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی