۱۳ پاسخ

چوبی بهتره نرم تره

سلام عزیزم
من خیلی راضیم

آره من دومین سری میخرم خوبه قیمتشم مناسب تره

من بخوام بخرم شاید شونه دارش رو نخرم

آره خوبه

خداروشکر من کچل زاعم

منم از این خریدم

من چوبی گرفتم

اره منم برا پسرم گرفتیم خوب بود
بعد تقریبا ۴ سال کاملا سالم
شونه ولی خیلی به کارم نیومد چون پسرم دوست نداره این مدل شونه رو

من اکثره وسیله هاشو چیکو خریدم مارکه خوبیه . حتی ساک مادر هم مارک چیکو گرفتم 😅

سلام . منکه راضیم

شونه که تا دو سه سالگی استفاده نمیشه چون سفته ولی برسش اوکیه من داشتم برا دخترم

منم از همین خریدم خیلی هارو دیدم از اینا میخرن

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🩷 مامان آلبالو 🍒🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتمیس مامان آرتمیس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری