مامانا شمام استرس طبیعی دارین

۱۰ پاسخ

خانومای اورومیه بیمارستان ارتش چجوریه یا امام رضا

اره خیلی🫠

ارررررره 🥹🥹🥹🥹

آره طبیعی استرست منم دارم😩

اره خدا خودش کمک هممون کنه

من چون زایمان طبیعی داشتم میدونم چه خبره استرس ندارم وای اصلا به سزارین فکر نمیکنم

مگه میشه نداشته باشیم 😢🥺

بله دیگه

منکه سزارین داره گولم میزنه🫠

بلــــــــــــــــه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک سام 🐻🐣 مامان نیک سام 🐻🐣 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی